Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

« Νοσταλγία, ο χειρότερος εχθρός μου »

Μπιλικαΐδης Γιώργος

 « Νοσταλγία, ο χειρότερος εχθρός μου »


Ό,τι και να συμβεί, χαρούμενο ή θλιβερό, νιώθω πως η νοσταλγία θα συνεχίσει να είναι

κομμάτι της ζωής μου για πάντα. Θα την χαρακτήριζα ως μια σκιά, που με ακολουθεί

παντού και τρέφεται με χαρούμενες και ευχάριστες αναμνήσεις, μόνο και μόνο για να τις

χρησιμοποιήσει αργότερα εναντίον μου. Το χειρότερο είναι πως, κανείς δεν συνειδητοποιεί

πόσο ευχάριστη ήταν η ζωή του μέχρι που το παρελθόν επιστρέφει να τον στοιχειώσει.


 Μία συνηθισμένη καθημερινή ρουτίνα, μία καλή παρέα, ένα hobby, όλα αυτά είναι ευχάριστα αλλά αγνοούνται μέχρι που εξαφανίζονται. Μόνο τότε θυμάσαι και καταλαβαίνεις την αξία και την σημασία όλων αυτών των πραγμάτων. Κάποια από αυτά δεν μπορείς να τα ζήσεις ξανά και αυτό σου ρίχνει το ηθικό ακόμα παραπάνω. Κάθε λεπτό, εύχομαι κάτι στην ζωή μου να αλλάξει. Ωστόσο, σε λίγο καιρό θα κοιτάω τον εαυτό μου στο παρελθόν και θα τον ζηλεύω.

Μην αφήνετε όμως την νοσταλγία να σας κλειδώνει στο παρελθόν. Ζήστε το παρόν, κάντε

σχέδια για το μέλλον. Σκεφτείτε τρόπους διασκέδασης και εκμεταλλευτείτε ό,τι ζείτε τώρα.

Εάν βρίσκεστε σε δύσκολη θέση θυμηθείτε πως, μετά το σκοτάδι έρχεται το φως.